Is jouw leerling zoals Wout?

Wout volgt de richting Elektriciteit in de arbeidsmarkfinaliteit. Binnen deze richting ligt de nadruk op het toepassen van technieken. Wout is heel praktisch ingesteld en heeft oog voor detail. Hij heeft een echte doe-mentaliteit. Veel voorkennis had hij nog niet, maar hij is wel gemotiveerd om bij te leren in een omgeving waar hij met zijn handen aan de slag mag. Daarom was dit de ideale studiekeuze voor hem.

Herken jij één van je leerlingen in Wout? Raad hem of haar dan de richting Elektriciteit in de arbeidsmarktfinaliteit aan!

Is jouw leerling zoals Amber?

Amber zit in de opleiding Elektrotechnieken in de dubbele finaliteit. Ze is heel praktisch ingesteld, maar deinst niet terug voor toegepaste wiskunde en wetenschappen. Amber is een echte probleemoplosser. Ze had nog niet veel voorkennis bij de start van de opleiding, maar de combinatie van theorie en praktijk was helemaal op haar lijf geschreven.

Heeft één van jouw leerlingen veel weg van Amber? Schotel hem of haar dan de richting Elektrotechnieken voor!

Is jouw leerling zoals Maarten?

Maarten volgt de richting Elektromechanische Technieken in de dubbele finaliteit. Hij is gefascineerd door industriële technologie. In eerste instantie begon het met een theoretische interesse, maar daarnaast wou hij ook zelf aan de slag gaan en zelf onderhoudsacties uitvoeren. Maarten denkt graag na, maar wil af en toe ook eens met zijn handen werken. Daarom was dit de gedroomde studierichting voor hem.

Lijkt één van jouw leerlingen op Maarten? Dan kan hij of zij hem volgen in de Elektromechanische technieken!

Is jouw leerling zoals Yassin?

Yassin volgt de richting Technologische Wetenschappen binnen de doorstroomfinaliteit. Hij heeft een grote interesse in techniek, wetenschap en wiskunde. Zijn passie ligt vooral in het denkwerk, maar hij past die theorie ook graag toe.

Schuilt er een Yassin in één van jouw leerlingen? Dan kan die misschien wel het pad van de Technologische Wetenschappen kiezen.